blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
[ و فرمود : ] کسى که ارج خود نشناخت جان خود را باخت . [نهج البلاغه]
ICT

  نویسنده: ابوالفضل سرگزی  
 

مردم فرزندان دنیا هستند و کسی به خاطر دوستداشتن م ادرش

سرزنش نمی شود.

"نهج البلاغه"

 

 

 

سلام دوستان

مدتی بود که ننوشته بودیم....حسش نبود ... حسش اومد ونوشتیم:

 

 

اون روزی که گفتم: "میخوام عاشقت بشم"

حضرت عشق گفت: "اول یاید بیاموزی."

گفتم: چه چیزی رو؟؟؟

گفت:" بیاموزید که......."

و آموختم :

 

آموخته ام که بهترین کلاس درس دنیا محضر بزرگتر هاست .

آموخته ام که مهربان بودن بسیار مهم تر از درست بودن است .

آموخته ام که گاهی اوقات همه ی چیزی که انسان نیاز دارد ، دستی برای گرفتن و قلبی برای درک شدن است.

آموخته ام که زیر ظاهر سر سخت هر انسانی فردی نهفته که خواهان تمجید و دوست داشتن است .

آموخته ام که وقتی به هیچ طریقی قادر نیستم به شخصی کمک کنم میتوانم برای او دعا کنم .

آموخته ام که خداوند همه چیز را در یک روز خلق نکرد ، پس چه چیزی باعث شده که فکر کنم من میتوانم ؟

آموخته ام که نادیده گرفتن حقایق موجب تغییر آنها نمیشود .

آموخته ام که هر چقدر آدمی نسبت به جبر زمانش جدی باشد ، اما همیشه نیاز به دوستی دارد که بتواند بدون تکلف و ساده با او برخورد کند .

آموخته ام که باید شکر گذار باشیم که خداوند هر آنچه را که از او می طلبیم به ما نمیدهد .

آموخته ام که وقتی سعی میکنم عملی را تلافی کرده و حسابت را با دیگری صاف کنی ، تنها به او اجازه میدهی بیشتر تو را برنجاند .

آموخته ام که وقتی در بندر غم لنگر می اندازی ، شادی در جایی دیگر شناور است .

آموخته ام که همه خواهان آنند که در اوج قله زندگی کنند ، اما همه ی شادی ها و پیشرفت ها زمانی رخ میدهند که در حال صعود به سوی آن هستی .

آموخته‌ام که همه‌ی افرادی که با آنها روبرو می شویم شایسته‌ی سلامی آمیخته به لبخند را دارند‌ .

آموخته ام که فرصت ها هرگز از بین نمی‌روند بلکه دیگری آنچه را که تو نیافته ای پیدا کرده است‌ .

آموخته ام که در انتخاب احساس خود هیچ نقشی ندارم اما در انتخاب عکس العمل خود در قبال آن نقش دارم .

آموخته ام که رخداد ها کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می سازند .

آموخته ام که زندگی مثل طاقه ی پارچه است ، هر چه به آن نزدیکتر مانتهای یشوی تند تر میگذرد .

و آموخته ام که زندگی سخت است اما من سخت ترم ...

 

 


 
   
چهارشنبه 83 دی 16 ساعت 10:47 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  عشق همه چیزه
و حالااون شعری که من به تو تقدیم می کنم:
اموخته ام که .....
صدا
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

3033: کل بازدید

0 :بازدید امروز

0 :بازدید دیروز

 RSS 

 
درباره خودم
 
لوگوی خودم
ICT
 
 
 
حضور و غیاب
 
اشتراک